17. märts 2019

Tõmme tõmbe järel


Ahoi! Taaskord tervitused kaugelt lõunast! Võib olla ei ole need tervitused enam nii erksad kui eelmisel nädalal, sest mõningane koormuste tõus 2. treeningnädalal siin põrgu kuumuses on hakanud oma mõju avaldama.
"Mis pull toimub?"küsisi jänes
Ungari koondise treener on sõnapidaja mees, lubas uuel nädalal huvitavamaid treeninguid ja viis lubadused ka täide! Suurendas 2 tunni võrra mahtu ja keeras natukene intensiivsuse nupust vunki juurde. Sel nädalal oli meil 5 lõigu treeningut: 3x10’, 6x8’ (pidi olema 5x8’, aga why not 6x oli treeneri moto pärast 5. korda), 7x7’, 8x6’ ja 10x5’. Iseloomult need lõigud tegelikult väga palju ei erinenud, sest jätkuvalt on rõhk tehnilisel sooritusel ja mootor punasesse veel jõudnud ei ole. Kiirus on lõikude puhul olnud pigem samas kandis: 4:40 – 4:50 min/km. Millele ma veel palju rõhku olen pannud on minu eelmise kahe hooaja kirstunael tõmbesagedus – olen seda suutnud hoida kõrgemal kui näiteks eelmiste aastate alguses ja tundub et olen leidmas kergemat käiku ja rütmi. Kui nüüd ennast treeningkaaslastega võrrelda, siis püsin ilusti pundi esimeses otsas, tõmbesagedus on võrdväärsemaks muutnud.
Fueled by Science
Chakalaka... 
Päike armastab mind väga väga 

Ka minu rasvad nutavad
Nädala viimasel lõigu treeningul (10x5’) oli väikene „Heureka“ moment – panin tähele, et lõigud kus ma keskendusin enda soorituse asemel kaaslaste sooritusele, tundsin ma ennast häirituna ja lõik tundus kole piinarikas, jällegi kui tuli meelde kasutusele võtta oma soorituseesmärgid muutus enesekontroll oma tegevuste üle hirmuäratavalt loogiliseks ja leidsin end probleemideta pundi ees otsast. Siin kohal tänan ma Sihtasutuse Noored Olümpiale poolt pakutud tuge spordipsühholoogi näol! „Et pea ei jääks jalgu!“
BBQ lunch 
See pitsa Steffani pitsale pika puuga
Nõo Reaalgümnaasiumi matemaatika õppematerjal
Senini julgesin arvata, et mittejooksjana arendan üsna mõistlikku jooksukiirust, aga mu arvamusele tõmmati siin küll vesi peale. Kahel korral nädalas on „easy 3 km run, nothing special“ pärast veetreeningut, kus mul kraanid alguses kinni ehmatati, nüüdseks juba tean mis mind ees ootab – kiirus alla 4:00 min/km. Kannatab jooksta küll! Muidugi meestel on siin parim Cooperi testi tulemus 3720m peal… Mina oma 3450 meetriga…

Nädal numbrites:
Treeningaeg: 17h 42min
Aerutamine: 142,1km
Jooksmine: 6km
Jõusaal: 3h 10min
Järgmise nädalani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar