14. märts 2012

Lennates see esimene nädal mööduski

Täna saigi laagri esimese nädala viimane treening tehtud, kirsiks tordil olid 2000m lõigud ajale. Aga nüüd algusest peale, kuidas me siin elame ja palju me siin trenni teeme. Alustan siis kõige tähtsamast ehk treeningutest, hommikuti kell 8 esimene trenn - kergelt umbes 40 minutit, seejärel hommikust moosisaia sööma ja kell 11 uuesti trenni - nüüd juba väheke pikemalt ja raskemalt. Kell 13 saame lõuant ning siis saame umbes kaks ja pool tundi lebos olla. Kell 16 õhtune treening mis on enam-vähem sama pikk või siis raske kui lõunane treening. Selline meie päevakord ongi. Nüüd aga lõbusama või siis minu jaoks valusama asja juurde. Nimelt päeval on siin ikka väga soe, alla 25 kraadi varjus juba naljalt ei ole lisaks paistab suur kollane päike. Kaarlil, Tarmol ja Petsil on hea nemad muudavad päikest saades ainult värvi, minul aga on komme muutuda ainult punaseks ja hiljem kannatada päikesepõletuse käes. Aga ma olin selleks valmistunud ja põletust leevendavt kreemi kaasa võtnud, küll ma ära kannatan ega mis mul üle jääb :). Homme on meil kõigil vaba päev ja ees ootab trip linna. Muidu 2000m ajad olid 9:05 ; 9:15 ja 9:35, neist esimesed kaks punnisin koos Anastassiaga. Treeningtunde kokku täpselt 28 ja vee kilomeetreid 191,5 km. Ja selle põrutava uudisega ma nüüd lõpetangi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar