19. juuni 2013

Muinastule Regatt & Vallikääru Sprint 2013

Tere tere lugejad,  plaanisin küll blogimist pidurdada enne EM'i, siiani tuli isegi täitsa hästi välja, kuid ma ei suutnud enam vastu panna ja tundsin, et nüüd on vaja midagi lisada! Alustaksin sellega, et pärast Slovakkiat on trenni korralikult tehtud ja varustuse juureski väike muutus tehtud! Nimelt lõikasin oma põlvepadja madalamaks, et ikka veele lähemale saaks, tasakaal nüüd ikka märgatavalt parem! Ausalt öeldes oli esimene nädal uue kõrgusega padjaga sõita masendav, muutus oli liiga suur ja ei suutnud sellega ära harjuda. Käisime ka Lätis Sprinta Diena võistlusel, nagu nimi ütleb oli tegu sprindi päevaga ehk 200 m'ga. Ise rahule ei jäänud lõpetasin finaali 5. Sain esmakordselt võistelda ka teatesõidus, kus jäime napilt 4. NB! Tasub mainida, et olin parima ajaga Eesti kanuumees sel võistlusel ja edu Taneli ees oli 0,9 sekundit. Teine võisltus oli just eelmisel nädalavahetusel Viljandis, kus põhi distantsiks oli jälle minu lemmik 200 m. Ma ise natuke juba võitu lootsin ka, sest Lätis oli aeg hea ja Taneli ees oli vahe protokoli järgi lausa 1,5 sekundit!!! Mis juhtus minu 1000m sõidus? Pahasti juhtus! Sain Madise käes 1,2 sekundiga peksa! Kuna start oli individuaalne, siis esimesena startides ei olnud mul kellegi järgi sõita ja ei teadnud ma ka kuidas keegi tagant poolt tulev sõitis. Et siis mulle ei meeldi väga individuaalsed sõidud! Aga aeg oli 4.18, mis ka just hea ei olnud! Tulevad ka paremad päevad, seda ma juba luban!!!

Nagu eelnevatel aastatelgi, käsin ka sel aastal vett proovimas ja peab tõdema, et oli soojem, kui Eestis :)

Nüüd aga pealkirja juurde. Juba sel reedel on saamas tõeks Andri Soosaare ja Pärnu Aerutamis Klubi poolt korraldatavad võistlused Muinastule Regatt & Vallikääru Sprint 2013. Kõik sportlsed on oodatud reedel kell 18.00 algavale Muinastule Regatile, mis on 8 km pikk. Kõik, kes aga osaleda ei soovi võiksid tulla, kas vabatahtlikeks või siis pealtvaatajateks ja omasid toetama! Ja õhtul kell 21.00 antakse esimene start Vallikäärus Sprint 2013, kus kohal on ka Läti parimad aerutajad ning võitlus esikoha pärast saab olema väga pingeline, vähemalt kanuus, kus esikoha soosikuteks pean Sabir Mustafajevit ja Gatis Pranksi, süstas on hetkel aga asi lahtisem! Kõik PÄRNAKAD, tule omasid toetama! Pärnu eest on võistlustules 6 sportlast! Suur tänu veel ürituste toetajatele: AS Olerex, A2K SPORT, Red Bull Eesti, EAF.

Muinastule Regatt
Vallikääru Sprint 2013

Käisin ka ise testimas :)

KOHTUMISENI VALLIKÄÄRUS!


BTW! Varsti algab minu viimane EM Juuniorite vanuseklassis :'(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar