8. juuli 2013

Pühajärve regatt

Sai ka sellel aastal käidud maalilisel Pühajärvel võistlemas. Seekord tulin otse Viljandi laagrist Otepääle ja samasse kohta tagasi ka läksin laagrisse. Võistlusel ise oli aga osavõtjate rekord,  mis tähendas ainult halba neile, kelle võimed olid nii palju nõrgemad, et pidid esimestest taga pool sõitma. Sest nagu igal eelneval aastal oli ka sellel aastal stardist välja minnes tohutu laine. Mina ise nuriseda ei saaks, et mul väga halvasti oleks midagi läinud, sest stardikäskluse peale reageerisin väga hästi, isegi liiga hästi, et minust paremal ja vasakul pool olevad paadid said kohe 2 paati sisse. Kusagil 300 m peal vaatasin korraks isegi kõrval ja naljakas oli see, et ma ei olnud sugugi Kaarlist ja Tarmost maas. Alates 500 m hakkasid aga süstad mööda lendama ja siis läks otse sõitmine päris keeruliseks. Terve tee tilbendasid ka neljasüsta eest, kui neile kõrvale sõitsin siis jälle kiirendasid, nii et kogu aeg oli lõbus lainetes mõllata. Viimasel kilomeetril pakkus ka Jüri abi, lubas mind lainel vedada, aga ei saanud kuidagi sinna peale, seega pidin ainult enda jõule lootma :) Finišis oli rahulolu, Madise seljatasin kindlalt ja kui veel aja teada sain, mis mul 5 km läbimiseks kulus Pühajärvel, olin veel rohkem õnnes. 23. 18, see on eelmise ajatähise 1-minutiline ja 6-sekundliline ajaparandus, mis oli küll parasjagu palju. Sel aastal oli kõvasti kergem sõita, kõrval oli mul Jüri Juurikas, kes hoidis mind alati täpselt kursis, kui suur vahe järgneva konkurendiga on. Stardist sisse sõidetud vahe püsis ilusti lõpuni ja kahjuks peangi tunnistama, et päris 100% sõitu ma endast välja ei pigistanud. Positiivseks küljeks saan tuua, et iga aastaga edasi on Pühajärvel mugavam sõita. Sel aastal suutsid minu ette ennast pressida 22 süstapaati, kui alles 2 aastat tagasi olin ma 69. koha peal, siis sel aastal oli tunduvalt vähem lainet tekitavaid paate minu ees.  Pärast finišit sain ETV sporditoimetusele ka intervjuu anda, mis läks vähe lappama, aga pole hullu, koha peal asju välja mõeldes jooksis juhe kokku. Nüüd on viiest. Eesti karikaetapist 4 võitu ja 1 kolmas koht. Hetkel ikka liidri kohal. Järgmine võistlus peaks olema Tallinnas, kus toimuvad Eesti täiskasvanute meistrivõistlused. Ning ei saa ka mainimata jätta selle suve TÄHTSAIMAT võistlust- juunioride MM.

Stardis olen seal eespool :)

 Ja finiši eel

Sõprade Vitsutitega

Hetkel treenin Viljandis koos Eesti kanuutajate koorekihiga. Kohe kohe peaksid siia jõudma veel paar kõva meest ja homseks päevaks peaks siin koos olema sellised näod nagu: Madis ja Mihkel Vitsut, Sabir, Borja, Dr. Tšuškin, Tups, Hozjainov, Tanel ja muidugi ka mina :)

NB! Blogil tuleb kohe kohe domeeni vahetus! Edaspidi ehk siis järgmisest nädalast loodan, et blogi uueks domeeniks saab www.kanuumees.blogspot.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar