15. november 2015

@Lipeaja #CompressportEstonia

Jõudsin eelmise postituse kirjutamisest ja pikast võistlushooajast lõpuks välja puhata, nüüd saan jälle kirja panna kõik põneva ja mitte nii põneva, mis minu ümber toimub.

Kiirelt ka võistlushooajast - alustasin mai kuu alguses täiskasvanute EM'iga Tšehhi Vabariigis 1000 m 14. kohaga. Slovakkia rahvusvahelisel aerutamisvõistlusel mai lõpus sai koju aerutatud pronksine autasu ulmelise 3:54 ajaga. Kodustel võistlustel ei suutnud mind murda keegi, välja arvatud tugev Harku küljelaine, kokku 5 Eesti meistritiitlit. Augusti keskpaigas olin täiskasvanute MM'il Itaalias 500 m distantsil 15. Ning juba hooaja viimasel võistlusel septembri keskpaigas, U-23 EM, Rumeenias olin 1000 m distantsil 8. Ahjaa uus paat on ka ;)


Täiskasvanute EM
Ning Pärnu sel suvel võitmatu kahekanuu
U-23 EM finaal
U-23 EM poolfinal
Praegu olen aga otsapidi Lätti jõudnud, täpsemalt Liepajasse, mis on suuruselt 3. linn Lätis. Legendid räägivad, et Liepaja ongi koht, kus tuul pärit on ja seda ma juba isegi usun. Nüüdseks on 14 treeningut koos lätlaste Gatis Pranksi ja Aivis Tinstusga tehtud ilma puhkepäevata ja läheb veel vähemalt 10 trenni otsa. Võtsin oma paadikese küll siia kaasa, kuid veetreeninguid on mõnusate tuuleiilide tõttu ainult 2 korda olnud. Muideks aerutamisklubi on siin saare peal, kuhu ei vii ükski sild, seega tuleb saarele rahvapaadiga sõuda ise. Enamasti käime jooksmas, ujumas ja raskusi tõstmas. Treenida on siin väga hea, eriti kui tugevad mehed kõrval on! 

Kanal, mis ühendab järve ja merd

Aerutamisklubi saarel

Treener sõuab sportlased üle kanali. "Treener on tugev mees!"
Elamisega on mul ka hästi läinud. Gatis andis mulle oma korteri kasutada, ise elab ta oma tüdruksõbra juures. Hommiku ja õhtu söögi suudan endale ise kokku keeta ja lõunaid söön kohalikus koolis nii hea hinna eest, et ise ka ei usu :)

Riis ja kana
Voila! :)
Enne veel kui tsau- tsau ütlen tänan A2K Spordi ja Compressport Eesti meeskonda suurepärase varustuse eest!

Compressport alussärk praeguste ilmadega lihtsalt SUPER! 
Ka lätlased teavad, mis on hea ;) Gatis Pranks

Ardievas!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar