27. november 2011

11. päev Sevillas, 13. nädala kokkuvõte

Päev algas jällegi 7:45 äratusega, et ikka kella 8 trenni jõuda :D. Nagu tavaliselt oli ka seekord 10 km aerutamist, ka seekord ei jõudnud ma samal ajal plotist välja koos ässadega, aga pole hullu, sain jälle üksinduses sõita romantilises hommikuses päikesevalguses. Hommikul ehmatas ära temperatuur, kuna termomeeter näitas ainult 6 kraadi sooja. Otsisime oma kõige soojemad riided välja ehk siis layer 2'd, pikad püksid ja mütsid. Näppudel oli isegi külm lausa, aga õnneks iga minutiga oli tunda kuidas Päike üha rohkem ja rohkem hakkas keha soojendama. Nagu ikka järgnes hommikusele trennile hommiksöök. Jällegi jäi mul umbes 50 minutit aega järgmise trennini puhata. Teises trennis sõitsin 15 km 10 kg raskusega, mille läbisin seekord kiiremini, kui eelnevatel kordadel, kuna sain laevaga võidu sõita, kahjuks kaotasin laevale ja sain laineid, mille eest ma põgeneda üritasin. Pärast 15 km aerutamist ootas mind ees juba jõusaal, seekord siis rinnalihasele 4 harjutust ning teha tuli igat harjutust 4x6 ehk siis jällegi võimalikult maksimaalsed raskused. Pärast seda sööma ja internetti avastama. Õhtuses trennis 15 km piduriga ja 23 korda 1 minut lõiku üle 1 minuti. Päris rõve oli sõita neid, kuna üks kaatri juht mõtles, et on huumorivend ja teeb nalja. Tiirutas siis natuke mu ümber nii, et paar lõiku olid ikka täiesti hädised. Pärast seda kui ma palusin neil hoogu maha võtta või natukenegi eemale minna, hakkas ta veel hullemini ajudesse panema, vot siis ajas küll midagi keema mul! Jõusaalis tegin tõmbe püramiidi, seekord kahjuks 100kg oli liiga raske, aga 95 kg tuli 5 korral vastu lauda, huvitav? Lisaks püramiidile tegin veel jalgu 4 harjutust, viimaseks neist oli üleshüpped 40 sekundi jooksul ja puhkus ka 40 sekundit, vot see oli piin. Õnneks pidin mina tegema seda ainult 4 korda, kui ässad 3x3 korda, mis võttis neil jalad täiesti tuimaks, ei suutnud pärast seeriat isegi seista, muidu kõik korrad olid ikka maksimumi peale. Kõige naljakam oli see, kui ässad trepist alla läksid, toetudes ainult käsipuudele või seintele. Muidu oli päev täiesti normaalne, lõunal ja õhtul sai trennis olla maikaga, päeva miinusteks oli hommikune 6 kraadi sooja ja huumorivend.

13. nädal

Kogu treening kestvus: 32 h ja 40 min
Aerutamise km: 205 km
Korrad: 16 x
Jõmm: 7 h ja 15 min
Jooksmise km: 12 km
Lisaks venitasin ma sellel nädal kõvasti ja panin ka kirja, et oleks huvitav vaadata kaua sellele nädalas aega kulub : 2 h ja 35 min

Muidu võib öelda ka, et üle pika aja suutsin jälle spagaadi ära teha, paistab, et aitab see venitamine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar