28. november 2011

12. päev Sevillas

Täna sai päeva alustatud 10 km aerutamise treeninguga. Hommikul oli väljas 5 kraadi sooja, aga tundus kõvasti soojem, kui eelmise päeva hommikune 6 kraadi. Täna jõudsin kiirelt GPS-i paadile seada ja sain esimesed 6 km sõit ässadega. Pulss oli isegi kuidagi kahtlaselt madal nendega sõites, kuigi minu jaoks oli juba üsna korralik treeningtempo. Trennist otse söögilauda, millegi pärast söögiisu ei olnud. Teises trennis juba 15 km aerutamist ja see 10 kg raskusega, paat täna lausa lendas suutsin siin sõitvate turismilaevadega sammu pidada. Pärast aerutamist jõmmi veel, et proovida, kuidas on lood 2 minuti jooksul surumisega 30 kg ja tõmbega 40 kg. Tulemus osutus päris heaks, siiski pärast tugevat vee treeningut surusin 116x ja tõmbasin 111x, mis on ühtlasi isiklik parim tulemus. Aja kokkuhoiu huvides tõttasin kohe sööma, jällegi isu ei olnud, ma arvan, et asi oli selles, mis õhtuses trennis juhtuma hakkab. Nimelt õhtuses trennis 3x2000m ajale, väike ärevus oli ka see, kuna ei tahtnud eelmisest nädalast kehvemat tulemust. Seekord siis parim tulemus siis 9 minutit ja 20 sekundit. Muidugi oli see esimene lõik, aga kõige huvitavam on see mis ma tegin enne teist lõiku. Ma arvasin, et olen piisavalt kõva mees, et puhata järgmiseks lõiguks 4 minutiga ära, aga tutkit, tulemuseks oli 50 sekundit kehvem aeg. Enne kolmandat lõiku seda lollust ma ei teinud ja tegin vähe pikema puhkuse ning tulemuseks 9 minutit ja 40 sekundit. Ühesõnaga paranes mu aeg 18 sekundi võrra, mis on päris korralik tulemus. Lisaks sain täna veel 1 korra jõmmi minna, sel korral siis selja sirutaja ja kõhulihas, kumbagi lihasgruppi 4 harjutust ning sellega päev lõppeski.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar