25. aprill 2013

Läbi ta saigi ja nüüd Eestimaale!

Viimane nädal ka kahjuks nüüd möödas ja "üllataval" kombel oligi see kõige raskem nädal. Kõrged kuuma temperatuurid ja järjest intensiivsevamaks muutunud trennid tegid oma töö ja nädala lõpuks oli juba korralik väss sees. Seda oli näha ka jõusaalis, kus kangid tundusid raskemad kui kunagi varem. Sel nädal oli kaasas ka "kuri" treener Becker, kes hoidis rangelt silma peal meie tehnikal. Ja ühel ilusal päeval kuulsin ma midagi väga ilusat, mida ma olen ammu oodanud, et keegi kunagi mulle ütleks. Tsiteerin Peeter Beckerit "Mul tuleb kohe õnnepisar silma Joosepit sõitmas vaadates!"  Loodame siis, et nii on see ka edaspidi! Sel nädalal oli ka tavalisest rohkem aja peale sõitu: nädala keskel ja nädala lõpus. Nädala keskel jäi parimaks ajaks 4.20, mis on 8 sekundit rekordile ja arvestades seda, et see on üksinda sõidetud ilma konkurentudeta on veel varu kõvasti! Lisaks on varu veel tempo pealt! 

Laagri võtan siis kokku järgnevalt:
150,5 treening tundi kokku läbides 1354 km
Aerutamises 1175 km 115 tunniga
Jooksmises 190 km 18,5 tunniga
Jõusaalis jõudu pumpasin 18 tundi
Elu pikim laager läbi tehtud ja teeks veel, sport, see on ju sõltuvust tekitav!

Praegu ise juba Eestis ja vee peale pole veel jõudnus, kui Reedel olen kindlasti plastsis, et paar kiiremat tiiru teha. Esimene võistlus on juba sel nädalavahetusel Tartus, kus on 5 km ühisstardist. Ootan kõike paremat ja mitte ainult võitu, vaid ka väga korralikku tulemust! Seniks soovin kõigile treeningurohkeid päevi ja edu võistlustel!

1 ja 2 lõuatõmme on läinud kergemaks!


Mida ei saa öelda surumise kohta



Ka peatreener otsustas treenida



Viimane pilt viimasest fotoseeriast viimases jõusaali treeningust laagris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar