22. september 2011

Galve regatt Leedus Trakais 10- 11 september

1000m kahekanuu medalimehed


1000m ühekanuu medalimehed

Laupäeval 10. september 200m päev.

Hommik algas ehmatusega, väljas oli alla 10 kraadi sooja. Enda eelsõidu lõpetasin 2., edasi pääs finaali 5. ajaga, kuid tunne siiski suhteliselt kehv, natukese aja pärast kahesega starti ja finišijoonel 4. (ühese aeg oli parem), see tähendas, et tuli ettevõtta ka kahese poolfinaal mille me Andreasega võitsime. Finaalis suutsin natukene varastada ja olin kindlalt esimese neliku sees, kuid lõpujoonel pidin tunnistama 3 leeduka paremust ja jäin neljandaks ajaga 45 sekundit ja 15 kümnendikku (pisike pettumus). Kahekanuu sõit jälle kehv, olime 5. ajaga 44 sekundit ja 30 kümnendikku, jällegi pettumus, pärast mida läksime õhtul Andreasega lõike sõitma.

Pühapäev 11. september 1000m päev.

Hommik seekord soojem ning võimalik oli isegi lühikeste riietega olla. 1000m eelsõidu võitsin ajaga 4 minutit ja 37 sekundit, varu jäi veel kõvasti ning finaali viis mind kokkuvõttes 2. aeg. Kahesega oli kohe finaal, seega oli ühese finaal enne. Ühese finaalis sõideti stardis mulle korralik vahe sisse ja alles 500m peal olin teistega ühel maal. Lõpp osutus mul siiski tugevamaks ja mul õnnestus 1000m võita ajaga 4 minutit ja 12 sekundit, võites 2. kohta 7 sekundiga. Kahese finaal oli 30 minutit pärast ühese finaali ning sellest ei jõudnud ära taastuda, stardis oli veel tunda, kuidas käed alles eelmisest sõidust värisesid. Nagu ikka jäime algul pikalt esimestest maha, kuid lõpuks õnnestus meil tõusta 2. kohale, millega ma kohe üldse leppida ei tahtnud, aga aeg oli ka selle eest kehv 4 minutit ja 13 sekundit ehk siis aeglasem kui minu ühese aeg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar