9. juuli 2012

Pühajärve aerutamisregatt enne EM'i

Laupäeval võistlesin veel viimasel võistlusel Eestis enne juunioride EM'i, mis toimub Portugalis Montemor- o- Velhos. Võistluste stardis sel aastal ainult 108 paati, mis on kõvasti vähem võrreldes eelnevate aastatega. Vähemalt ei olnud stardis nii suuri laineid, kui eelmine aasta, ei teagi kas asi oli selles, et osavõtjaid vähe oli või hoopis selles, et selleaastane startimise paik sai targasti valitud. Igatahes stardist sain ära viisakalt, mitte küll nii hästi, kui konkurent Vitsut, kuid esimese 500m peal tegin kaotatud vahe tagasi ja sealt sõitsin lõpuni juba oma teed. Distantsi pikkus oli 5000m ning nagu öeldud pärast esimest 500m olin esimene. Kusagil poole distantsi peal hakkasin silmanurgast uuesti Vitsuti paadinina nägema ja sealt maalt algas minu piinarikas lõpp, tõstsin kõvasti tempot ja tegin pikemaid kiirendusi, et Vitsut maha raputada. Isegi parm hammustas mind 1000m enne lõppu, kuid hirm endast konkurent mööda lasta ei lubanud parmu maha lüüa, pärast oli seljast tükk puudu. Samas ma ei vaadanud kordagi ka seljataha ja seega ei teadnud ma ka kindlalt, kas keegi mind ohustab. Esimesed pilgus selja taha viskasin alles lõpujoonel ja üllatuseks ei olnud seljataga kedagi, alles 59 sekundi kaugusel oli üllatuslikult Andreas, seega oli Vitsut alles kolmas. Kokkuvõtlikult siis, et olin kiireim kanuu! Distantsi läbisin 24 minuti ja 24 sekundiga ja üldarvestuses olin 23. kohal. Üldvõit läks Kaarlile ja Tarmole kahjuks alles 3. koht. 



Väikesed uudise killud ka siis:


Teisipäeval sõidan ära suve tähtsamale võistlusele Portugali. Kolmapäeval on veel viimane võimalus tutvuda võistlusradadega ja juba neljapäeval algabki pihta see pull. Neljapäeva hommikul kell 8:54 on siis 1000m eelsõit. Õhtul aga kell 15:55 500m eelsõit. Veel on kindel, et Reedel on kell 16:15 200m eelsõit ning edasised sõitude ajad sõltuvad minu eelsõitude tulemustest. Muide need ajad on Portugali aja järgi, ajavahe 2 tundi. Informatsiooni on võimalik hankida http://canoesprintportugal.com/.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar