8. märts 2013

Naasin

Polegi enam palju päevi jäänud, kui koos Tarmo ja Kaarliga lõunasse lõpuks aerutame saame. Esimesed kilomeetrid on meil kõigil juba veepea sel aastal Emajõel kogutud, minul küll ainult 12,5 km, aga esimese korra kohta sobib küll. Tean, et jätsin vahel blogi unarusse ja võtan kiirelt kokku vahepeal juhtunu. 

24. veebruaril käisin Swedbank Eesti noorte suusarja etapil, kus oli kavaks 20 km klassikat ja mitte just kõige kergematel radadel. Stardis olin üsna taga ja pärast esimest kilomeetrit olin vaata, et eelviimane ligi 30 startinu seast, kuid õnneks tuli veel 19 km sõita. Võtsin endale eesmärgiks Tupsust nii kaua kinni hoida kui võimalik, kuid umbed 5 km enne lõppu ma maha jäin järsu tõusu peal. Edasi tuli sõita üksinduses ja lootuses, et tagant poolt keegi mööda ei tuleks. Vedasin ennast kindlalt finišini välja ja kohaks 8. koht! Andreas oli 5. ja grupifinšis ei olnud mehel kas piisavalt oskusi või ei olnud enam jõudu ennast maksma panna. Igati korralikud tulemused, mina jäin vähemalt rahule ;)

2. märtsil võtsin osa Aerutajate talipäevadest, kus oli kavas 3 km jooksmine, tegelikult oli 2,35 km, rinnalt surumise max, vastu lauda tõmbe max ja vastu lauda tõmme 40 kg kangiga ning ajalimiidiks oli 2 minutit. Boonuseks oli klubide vaheline korvpalli turniir. Jooksus läks päris pahasti, mitte, et oleksin  ainult kehvasti jooksnud, vaid ka suutsin ühes ja samas kohas kaks korda kukkuda, üks kord minnes ja teine kord tagasi tulles, see oli vajalik märkus, muidu arvate veel, et kukkusin kaks korda järjest samas kohas. Igatahes esimene oli Andreas ja teine oli klubikaaslane Roman Morozov ja alles kolmandana jõudsin finišisse mina :( Teise alana oli rinnalt surumine ja minu maksimumiks jäi 110 kg, seda on täpselt 37,5 kg rohkem, kui ma kaalun, ei jäänud rahule. Kolmandana vastu lauda tõmme, tuli maksimumiks 97,5 kg ja see on 25 kg rohkem minu kehakaalust, no see oli juba enam-vähem. Pärast esimest kolme ala ei olnud veel kindlat liidrit selgunud ja viimane ala ehk siis tõmme vastu lauda kahe minuti jooksul. Tulemuseks 129 kordust ja sellega võis isegi rahule jääda, oli see ka alles esimene alavõit ;) Ja õnnestuski V korda järjest talipäevad Viljandis ära võita! Boonusringis ehk siis korvpallis läks nii, et me võitsime kindlalt! Pärnu vs Viljandi 29:8 ja arvake kes viskas kolmese? :) Eks ikka mina ! :D Ja Tartuga juhtus nii, et seis jäi 20:0 meile! Pakkisin ruttu asjad kokku ja Tartu vee peale!




Ja kui ma ükskord Tartu jõudsin oli väljas juba kott pime ja väga külm. Viisin kaasa võetud aeru ära hangaari ja läksin TÜASK'i sisehalli jooksma, nii "huvitav" pole ammu olnud joostes. Aga see eest pühapäeval käisin miinus 8 kraadiga vee peal ja ei hakanudki külm. Sõitsin Heli paadiga, päris jube oli algul, aga oli päris mõnus esimese korra kohta, 12,5 km. Esmaspäeval käisin aga spordiarst Dr. Agnes Mägi juures. Ei olnud tore. Tegin koormustest jooksurajal ja nagu laupäevane jooksuvõistlus näitas ei olnud jooksuvorm kõige parem, vastu pidasin 25 minuti, novembris 27 minutit. Muidugi ei olnud füüsilised näitajad ka nii head kui nad olla võiks, aga küll korda saab! ;) Pärast spordiarsti juures käiku lootsin veel vee peale jõuda, kui 24 kraadine öökülm oli oma töö teinud ja jää oli jõe peal:( Käesoleva nädala olen puhanud, et Sevillas ikka mürgeldada jõuaks. Ja kuna see postitus on kirjutatud naistepäeval soovin ma kõigile naistele imeilusat naistepäeva!

Sooja ja raskete killast Sevillat oodates




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar