28. mai 2013

Narva KV 2. ja 3. etapp

Esimene võistlus nüüd ka Eestis normaalsetel distatsidel peetud ja see toimus Eesti kõge idapoolsemas otsas peaaegu Venemaal Narvas. Autosõit Narva ei sujunud just oodatult, 80 km enne Narvat ütles meie autobuss üles ja soovinud enam edasi sõita! Natukene asja uurides tuli selgus majja, ei tohtinud lihtsalt pöördeid autol üles ajada. Muidugi tänu tee peal tekkinud viivitustele jõudsime võistluspaika selleks ajaks, kui esimene start oli juba ära antud! Õnneks Pärnust keegi starti hiljaks ei jäänud ja kõik said ilusasti võistelda.
Esimese päeva distants oli minu isiklik "lemmik" 200m, eelsõidus suutsin Tanelit edestada ja ajaks oli 45 sekundit, hiljem finaalis aga pidin leppima 3. kohaga Madis Vitsuti ja Tanel Heli järel. Kaotus ei olnud suur ja aeg, mis ma sõitsin oli ka päris hea minu kohta 43,7. Oleks ma siis ainult kolmandaks jäänud, kuid VÕIMSAL lõpuviskel suutsin ennast sisse ka ajada, et siis sain ära proovida ka Narva veemõnud, ei olnud soe, ainult 8 kraadi. Mida uut sel aastal? Nimel ei sõitnud ma sel aastal kahekanuud, kuna Andreas proovib hetkel kahekpaati jooksma saada Tallinna poisiga! Esimene päev oligi selline lühike, mis lõppes kokkuvõttes umbes 1 minuti 30 sekundlise pigutusega :) 
Hiljem ootas meid ees uue koduga tutvumine, milleks oli endine Narva kurikuulus keldribaar 999, mis nüüd on Narva aerutajate poolt tehtud ümber jõusaaliks. Endal olid madratsid kaasas ja nii me seal ööbisimegi, korrates Andreasega mata eksamiks.Muidugi ei saanud ju päeva õhtusse lasta ilma, et söönud oleks, külastasime ka Mc'Donaldsit ja käisime poes, mis oli päris jube. Ma ei oleks iialgi osanud arvata, et 2 min jooksul võib 22-kraadilisest ilusast ja päikesepaistelisest ilmast saada kole tormine päev, mil tuul tõuseb 30 m/s ja hakkab oa-suuruseid rahetükke alla sadama.



Teisel päeval 5000m distants ühisstardist, mille võitmine tuli mulle üllatavalt kergelt, enam vähem esimese 1000m oli töö tehtud ja vahe teistega sees! Nüüd jäi ainult järgi vahet hoida ja nii kerget see võit tuligi Vitsuti ees. Kokkuvõttes aga kahe karika etapi arvestuses 2. koht!


JOO3EP

Suur onu avaldas kiitust! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar