29. juuli 2013

Otsustavad võistlused Pärnus

Hopsti! Ongi juba nädal eelmisest postitusest möödas ja aeg uus nädala kokkuvõte teha. 
Pärast kuu pikkust eemal olekut kodust ei saanud juhust käest lasta ning pidin minema Steffanisse maailma paremat pitsat nautima. Lisaks endale veel ammu ammu nägemata sõpsid oli vaja üle vaadata! Esmaspäeval külastasin ka Dr. Tšuškinit, kes tegi väga pika raviprotseduuri (massaaž) eks seda oli pärast pikka vahet vaja põhjalikumalt teha ka! Ise sain esmaspäeval puhata ja üleüldse oli sel nädal rohkem puhkusele rõhutud. Treeningud algasid alles teisipäeval ja olid lühikesed, aga hästi intensiivsed, nii et kogu aeg ikka punases ja vere maitse suus. Kui veel neljapäeval oli tunne trennis väga imelik, pean mainima, et jõudnud Karmoltki väga eest ära sõita, siis reedel oli juba teine tera! Pärnu sillaringile minnes ei olnud just seda õiget tunnet, et täna oleks panemise päev, kuid ajaks sain 11.17, mis polegi väga hull, küll aga jäi rekordile 3 sekundit alla. NB! Vaatasin Pärnu Aerutamisklubi kroonikast järele rekord, 11.14, on sõidetus täiesti tuulevaiksel, kuid reedel oli 5 m/s tuul. 
Laupäeval oli minu lemmik 200 m, enne starti sain veepeal kokku Olümpia hõbedaga, Tõnu Endrekson, kes mulle edu soovis, võtsin seda kui õnnistust, kuid 2. kohast enamat ei suutnud. Võitis Tanel 0,5 sekundiga ja Madis jäi enam-vähem sekundiga maha. Oleksin ma selle distantsi võitnud, oleks karikavõistluste arvestuses minul kõik kindel olnud, kuid pidin siiski selleks veel uut päeva ootama. Kahekanuud ei sõitnud, minu asemel hüppas kanuusse hoopis Rannar ja sõitsid täitsa 3. koha peale ennast :) 
Pühapäev algas kell 10 teatesõiduga, 6 x 500 m, kus esimesed kaks vahetust pidid olema poisid süstadel, järgmised kaks neiud süstadel ja viimased kaks kanuud. Mina olin eelviimane ja sain teatepulga endale 4. positsioonil. Oma vahetuse lõpus olin ma juba 2. tõusnud ja nüüd ei jäänud Andreasel muud üle kui see viimane poiss veel kinni püüda ja see ka tal õnnestus! Teise sõidu tegin 1000 m ja ajaks oli kerge vastutuulega 4.03,32. Ise jäin rahule ajaga, kuid mitte sõiduga, tegin väga kiired esimesed 200 m ja juba 500 m peal oli hing pealaga kaelas. Sõidu ma Madise ees võitsin ja sellega sai sisuliselt ära otsustatud ka karikavõistluste võitja. Nüüd puhkama! Peatse nägemiseni! ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar