7. veebruar 2014

32. ehk kuidas iidol ja füsioterapeut "nooreneb"

Aasta oli siis 2006, kui mina oma esimestele treeningutele aerutamises jõudsin! Kohe tärkas silma üks mees, kelle rinnalihased olid suuremad kui mina ise. Sellest ka siis rinnalihase uus nimi - Daneki lihas. 2007. aastal toimus muutus, kolisin süstast kanusse üle ja tegin endale kiirelt selgeks, et see mees, see kuradima suur Danek, omal ajal Eesti parim kanuumees, ma tahan olla nagu tema! Lihased ja värki, uhked paadid, aerud, suusad, korralik üldine treeningvarustus pluss resimine mööda laia maailma. Kui ma juhuslikult kuulsin, et Danek oli juba 14 aastat treeninud, siis ma lubasin, et ma ei jää lahjemaks ning nii ma oma esimesed sammud aerutamises tegin Danekiga õlg õla kõrval, tegelikult olin igas asjas tükkmaad taga pool :) Aastad on läinud ja Daneki teatepulk on edasi antud, õnneks ikka koduklubisse! Nüüd on minu üks eeskujudest, kes ka aasta aega mulle füsioterapeudi eest on olnud ja meie koostöö on olnud meeldivalt VALUS! :D Danek, palju palju õnne Sulle! 

Esimene võistlus kanuuga, nii Andrease kui minu seljas Daneki käest laenatud särgid (2007)

Aastal 2009 sain enda kasutusse Daneki välgu!

2010. aasta parimad kanuutajad vasakul ja parmal äärtes

Ning nüüd leiab Daneki viimane tipp-paat kasutust maratoni sõitudel

No ma räägin, suur suur suur....

Veelkord palju õnne!





2 kommentaari:

  1. esimene pilt on lahe, tundub et olete paadis risti:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega ilmaasjata jah 200 m ajaga 2 minutit ei sõidetud :)

      Kustuta