30. märts 2012

Kodu, kallis kodu !

Kevadine aerutamise laager selleks korraks läbi ja läbi raskuste oleme kõik Eestisse jõudnud. Viimast treeningnädalat iseloomustaksin sõnadega: tuuline, lainete rikas ja pilvine, aga õnneks oli soe. Esialgu tõmbas  tugev tuul moti nii maha, et juba, aga iga trenniga harjusin järjest rohkem ja rohkem, et enam ei pannud tähelegi tugevat tuul ja lainetust. Kõige meeldejäävaim treening oli 30 km aerutamist, mis nägi välja sedasi: 10 km aerutamist + 2 km jooksu + 10 km aerutamist + 2 km jooksu + 10 km aerutamist + 6 km jooksu. Raske just ei olnudki, aga väga pikaks venis see treening, isegi nii pikaks, et mina lõunat sööma ei jõudnudki ja pidin õhtust sööki ootama jääma. Nädal lõppes nagu eelmisedki kaks nädalat, 3 korda 2000 m ajale, seekord siis tugeva tuule ja suure lainega. Parimaks ajaks oli siis 8:49, mis oli tugeva tagant tuulega, sel korral õnnestus mul Anastasiale õnneks ära teha, istus küll sitkelt minu laines, kui see üldse võimalik oli sellise ilmaga, aga sekundi võrra ma eest ära sõitsin viimase 100 meetriga. Pärast esimest 2000 m lõiku oli paat juba pooleldi vett täis ehk tuli minna silda paati tühjendama. Siis tuli aga Petsil suurepärane mõte, teeme teise lõigu vastu tuult siis saame võrdlusmomendi. Tulemuseks oli hoopis see, et esimese 250 m oli minu paat triiki vett täis ja ei tahtnud enam kohe üldse edasi liikuda :). Kolmas lõik aga ajaga 9:14.

Esmaspäeval tuli Peetrile teade, et 29. märtsil Hispaania sisesed lennud ei lenda, sest neil on streik, milline kokkusattumus, meil olid piletid just sel päeval Sevillast Barcelonasse. Vahetasime piletid päeva võrra varasema peale ja teine tõrge reisil Eestisse, lend lükati 1 tunni võrra edasi. Jõudsime öösel kell 1 Barcelonasse, kus nägime oma silmaga mässu meelseid inimesi, sealt aga järgmine probleem, inimesed piirasid taksosid, et need liikuda ei saaks ning seega tuli meil lennujaamast natukene eemale, kus meil õnnestus ka takso saada, et ööbimis paika jõuda. Kotte vedasime muidu pagasi käruga, mille me laenasime lennujaamast. Kunagi lisandub ka ehk pilt sellest :). Järgmisel päeval kulges kõik ilusti, Riia - Tallinn lennuk lendas oodatust kiiremini ja jõudsin isegi kella üheksase bussi peale, et õhtul Pärnu veel jõuda, aga õnneks sõitis buss läbi ka väikestest küladest ja sõit osutus pikaks. Õnneks nüüd ma olen juba Pärnus ja täna hommikul esimene rõõmustav uudis Pärnus oli hommikul, siis kui mina veel magasin, jää minek. Varsti saab oma kodusel jõel treenida.

Viimase treeningnädalaga treenisin 7 minutit alla 35 tunni. Aerutasin 252 km, mis on ühtlasi ka rekord kilometraaž nädalaga. Jõudu 3 tundi ja 5 minutit ja jooksin 30 km.

Terve laager numbrites : 92 tundi ja 30 min
Aerutamise km:  656,2 km, mida on 56,2 km rohkem kui sügisel
Jooksu km: 70,3 km
Jõudu: 9 h ja 42 min
Treeningkordusi: 48

Igati korralik laager, loodame, et treeningud jätkuvad sama hõlpsasti edasi !

Suured tänud toetajale Olerex'ile, kes aitas tasuda laagriga seonduvaid kulusid.