6. mai 2012

Kohutav, õnneks siiski mitte! :)






Alustuseks siis seda, et sel nädalal sai käidud kahel võistlusel üks neid oli Lätis Jelgavas ja teine Leedus Siaulais, mis oli kahepäevane võistlus.

Esmapäeval tegime ühe treeningu ja see oli ka ainult 8 km, tegime kolm korda 200m ja panime paadid käru peale. Teisipäeval võtsime osa Jelgavas toimuvast Balti matšist, kus distantsi pikkuseks oli 4500m, tegelikult pidi olema 6000m aga kuna üks ring oli kõigest 1500m pikkune ja ringe tuli sõita 3, siis tuli distantsi pikkus ka vähe lühem. See kuidas minule seal võistlustel läks ei ole vist kommenteerimist väärt aga ma siiski. Kõik oli väga kena kuni esimese pöördeni, kus mul laine paadi vett täis lõi ja jäin maha ka esimesest kanuutajast, veelgi traagilisem minu jaoks oli see, et teise ringi lõpus sõitis Tups minust mööda nagu postist, päris piinlik. Läksin pärast teist ringi plotti ja valasin paadist vett välja, no ikka 50 liitrit oli vett vähemalt paadis! Kiirustasin rajale tagasi ja suutsin kolmandat positsiooni lõpuni hoida. Pärast sõitu oli tunne ikka päris ****, ma isegi ei osanud midagi mõelda selle peale. Pärast Tupsu esimest võitu minu üle oli mul hirm tulevast võistluste ees suur, kas ma ikka olen kiirem kui tema? Aga ega ma ainuke ei olnud kes Jelgavas käis, Anette tegi võimsa sõidu ja aindunud teistele võimalustki ja võit oli mäekõrgune. Taaniel tegi hea sõidu, stardist läks minema kui püssi kuul, aga pidi leppima 4. kohaga. Veel tegid seal vägevaid trikke Kaarel ja Tarmo kes olid vastavalt 1. ja 2. kohal. No ja muidugi ei saa mainimata jätta Andreas Baumi TEIST KOHTA !!! Kolmapäeval trennis  aga 20 km aerutamist ja 4 km jooksu peale, neljapäeval kaks trenni. Hommikul sõitsime kahest ja õhtul sõitsime ühest ja tegime jõudu peale oma kehaga. Reedel samuti kaks treeningut, hommikul ikka kahest ja õhtul ühest ja jõudu peale ning paadid peale. Laupäeval alustasime kella 6 sõitu Leedu poole ja jõudsime kohale 3 tunni ja 40 minutiga. Esimesel võistlus päeval 200m ja ei läinud just hästi: ühesega olin 4. ja kahesega olime 5. Õhtul oli veel 1000m eeslsõit, kus ilma probleemideta kohe finaali pääsesin. Muidu Taaniel oli 200m teine! Pühapäeval 1000m eelsõit kahesega, kust saime ka kindlalt edasi finaali. Lõppude lõpuks ühesega 1. koht, mis tuli ikka kõva võitlusega ja kahesega 2. koht. Taaniel oli 3. ja oh üllatust Tootsi seekord eespool kui Kaarel ehk siis vastavalt 2. ja 3. koht ning kahesega olid nad 2. Mõõtsin seekord ära ka kui palju ma sõidan võistluse käigus kokku ja kahepäevase võistlusega 31,5 km, mida on vist ikka normaalselt :)


Kogu treening kestvus 17 tundi ja 56 minutit
Aerutasin kokku 115,5 km, sellest 44 km kahesekanuuga
Jõudu 2 tundi ja 50 minutit
Jooksin 7 km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar