28. mai 2012

Rahvusvaheline Piestany regatt Slovakkias


Alustasime sõitu Slovakkia poole kolmapäeval, pärast kooli läksime otse baasi ja sealt alustasime sõitu juba Piestany poole. Autoga sõitsime kõigest 20 tundi, mis on suhteliselt vähe, on pikamaidki otsi olnud. Tee peal juhtus nii mõndagi huvitavat, kui huvi pakub, siis küsige Härra Tüüri käest, mis Leedus juhtus :D. 
Neljapäev
Igatahes kohale jõudes ootas meid ees väga palav ilm ja väga tugev tuul, mis tegi olemise kuidagi moodigi võimalikuks, aga veepeal oleku peaaegu võimatuks. Õhtu poole tuul vaibus ja sai ka natukene sõidetus veepeal pärast autosõitu. Igatahes käisime ka veel teist korda veepeal, et tutvuda siis veekoguga, kui see vaikne on.
Reede
Esimene võistluspäev ja distantsiks 500m. Ühese eelsõit oli mul õnneks nõrgem, kui teistel sain otse finaali, kuid 10. ajaga alles, see pani ikka korralikult mõtlema. Vahepeal kerge uinak tehtud läksin finaali sõitma ja seda juba parema enesetundega. Stardist sain minema ikka väga kehvalt, umbes 200m peal olin alles 9. positsioonil ehk viimane, kuid suutsin viimase 300m ennast 5. rabeleda. Aeg oli 2:00,078, Pean ütlema,et ilma oli ikka väga halb! Lainetus lõi otse paati sisse ja finisisse jõudes oli paadis vett umbes pahkluuni! Ma arvan, et teistelgi parem seis ei olnud, kuigi osad olid kasutusele võtnud ebaausad võtted ja paadi pealt kinni katnud, et vesi paati ei tuleks. Muidu finaali jõudis veel ka Jüri, kuid ka temal on probleeme lainetusega ja sinna see sõit ka läks :(
Laupäev
Distantsiks oli 1000m, mis on minu lemmik. Ühese eelsõit oli mul siga raske, peaaegu kõige kõvemad olid minu sõidus ja 3 esimest otse finaali ülejäänud poolfinaali. Stardid mul ikka ei lähe, esialgu olin ikka tagaotsa mees, aga 200m enne lõppu suutsin ennast teistega ühele joonele tõmmata ja olla siis veel 5 paadiga täpselt ühel joonel. Viimase 200m andsin endast kõik, ja tulemuseks 2. koht eelsõidus ja päeva 3. aeg 4:08,580, mis on muidugi ka isikliku rekordi parandus 4 sekundi võrra! Õhtuses finaalis kahjuks sellist pingutust aga ei tulnud nagu hommikul ja pidin leppima 5. kohaga. Mul õnnestus veel saada tugeva sakslase kõrval, kelle laineid ma sain, kuid õnneks suutsin uuest neist läbi sõita. Ajaks siis seekord 4:13,080.
Pühapäev
200m päev ja ei olnud minu päev eelsõidust sain napilt edasi ajaga 45,580, kuid poolfinaalis jäin teistele kindlalt alla. Küll läks hästi aga Jüril, kes oli 3. ja Tüüril, tema pidi leppima aga 6. kohaga. Tagasi hakkasime tulema kohe pärast võistlust ja sõit kulges rahulikult.

Kokkuvõtlikult ütleksin, et võistlus oli kõva proovikivi, kuna kohal oli sportlasi 18 erinevast riigist. Püstitasin isikliku rekordi oma lemmik distantsil ja omavanuseklassis olid minul kohal kõik kõvad näod peale ungarlaste ja poolakate! Aga üks asi siiski veel, kaotus 1000m on kahenenud õnneks veelgi, ükskord ma nad kätte saan !!! 


Hea on ka veel see, et aerutamist kajastatakse ka meedias!
http://sport.postimees.ee/856848/aerutajad-toid-piestany-regatilt-poodiumikohti/




Meie tegevused vaba ajal Slovakkias, hiljem ka siis tekivad siia pildid võistlustest ja väikestest vahe kokkuvõtetest! Seniks nautige videot ja pange heli ikka põhja!

3 kommentaari:

  1. Ma ütleks, et üks Eesti paremaid dokumentaalfilme läbi aegade :D

    -Jüri-

    VastaKustuta
  2. Väga vingeeeee. :D Hea tööö!!! :D:D Korraks võpatasin :D

    VastaKustuta
  3. Tore kui meeldib ja hirmutav on :D

    VastaKustuta