10. oktoober 2012

1+1=2 võistlust

Olen juba 2 nädalat vahet pidanud ja oleks vist aeg uus postitus teha. Möödunud kahe nädala jooksul toimusid ka võistlused. Trenni tegin ka, aga mitte nii kõvasti. Esimeseks võistluseks oli Eesti KV viimane, kümnes, etapp, kus karikasarja võitjad said kätte oma auhinnad. Võistlus ise oli 9 km pikk ja see tuli sõita 3km ringi peal, seega oli hea jälgida vahet konkurentidega. Kuna võistlus oli eraldistardiga siis sain endale eesmärgiks võtta, et püüan endakonkurendi Tanel Heli kinni, ei lootnud küll, et see juba esimesel ringil juhtub, aga nii läks ja viimasel ringil sainn mööda ka kaks minutit enne startinud Madise. Kuna ma selline heatahtlik inimene olin siis lubasin tal lainel sõita ;) Kokkuvõttes oli meeste arvestus 2. hoopis Andreas Baum, võites Madist ainult 1 sekundiga!!! 


Meeste esikolmik EKV-l

Läinud nädalavahetusel käisime veel Jelgavas Balti MV 16 km aerutamises. Nagu viimased 2 aastat olin kas see aasta kokkuvõttes 4. ja poiste A klassis 2. Stardist sain minema viisakalt ja kellegi lainetes ei pidanud suplema. Esimese ringi peal oli keskmine pulss 194, kuid edasi see langes. Minu vanuseklassi võitis Arvis Ilijns ja kolmas oli Tups.


Start

Praegu ise puhkan 2 nädalat ja siis hakkan jälle kõvasti lammutama! Õhtuti käin küll jõusaalis, kuid ega see 1h tund jõudu mingi trenn ei ole ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar