4. juuli 2020

Sidrunitest limonaadi!

Pea 3- kuuse postituse pausi järel oleks viisakas Teile natukene infot juurde pritsida. Viimane postitus rääkis sellest, et ma ei ole praegu 100% terve ja pole võimeline kanuud sõitma, ühtlasi oli üsna selgusetu mis saab võistlushooajast. Tänaseks on nii mõnedki asjad natukene selgemaks saanud ja kohe ka neist lähemalt!
Daydreaming
Oluliseim on ilmselt info, et kuidas tervis vastu peab - paranen, aga visalt. Viimased 3 nädalat olen saanud üle poolte veetreeningutest kanuuga kaasa teha, aga üsna julm on praeguse seisu võrdlemine märtsikuise seisuga. Samas tuleb endale aru anda, et 10- nädalane kanuu paus jätab paratamatult oma jälje ja tuleb kannatlikult treenida, et jõuda tagasi märtsi kuise tasemini.
Mida ei jätku on kannatus - teadmine, et 23. septembril algavad Ungaris Szegedis mitte Olümpialade maailmameistrivõistlused tekitavad parasjagu stressi ja käristust, et kiiresti kanuusse tagasi saada ja taastada see mis oli märtsis. Kahjuks olen juba lisapinge tõttu ämbrisse astunud ehk  olen endalt liialt kiiresti liialt palju nõudnud ja oma taastumist pidurdanud. Tuleb ikka ise reha otsa astumised ära astuda, et aru saada... 

Vigastuse taustast - tegemist on küünarnukis triitsepsi kõõluse koormusvigastusega. 8. mail sain küünarnukki vereplasma süsti ja pärast seda on olukord koos spetsiaalsete harjutustega (isomeetrilised, ekstsentrilised) ja elektristimulatsiooniga paranenud. Prognoos on, et minimaalselt võtab 100% jõudluse juurde tagasi jõudmine aega 6 kuud. Regulaarselt olemegi mõõtnud triitsepsi valuvaba jõudlust, algust sai tehtud 3 kilogrammiga ja jõudnud olen 12 peale, minna on vaja 30 peale... Pikk tee ootab veel ees!

Kui juba jõu juurde oma jutuga jõudsin, siis jõusaalis olen saanud askeldada korralikult, modifitseeritud kujul on kavas harjutused, mis nõuavad käe sirutamist. Füüsiliste näitajate seis on  väga hea! Isiklik rekord Pärnus tõmbes vastu lauda - 120kg, 2 minuti testis 60 kg kangiga 86x, lõuatõmbeid 69. Ega aeroobne võimekuski langenud pole, pigem on väga hea - 10 km jooks SA Noored Olümpiale virtuaaljooksu raames 37:50 ja Cooperi test 3,44km. Põhi millele kanuuvormi uuesti rajama hakata on SUPER!
Uued võimalused oma füüsilist testida ja ka mind toetada!
Enne kui ma kanuusse tagasi sain ja praegugi kui ma kanuud sõitnud olen on minu lemmikuteks alternatiivseteks treeninguteks olnud esiteks #BMC maastikurattaga sõitmine ja teiseks süstaga sõitmine. Alguses sõitsin matkapaadiga, tänaseks olen julguse kokku kogunud ja suudan juba rajaaerutamise süstalaadse tootega süstapoistelegi pinget pakkuda.
#RideBMC 
Treeningkaaslased on tugevad, aga kes? Pane kommentaaridesse oma pakkumine, kes on pildil! 😉
 
Kokkuvõttes, jah, praegu on üsna keeruline periood, tundub, et hullem on möödas ja küünarnukk lubab ühe enam leida endast võitjat! Positive thiniking is the key!

Kogu see kriisiaeg ja sellest väljumise aeg on andunud võimaluse mais ja juunis askeldada "väljadel" kus muidu tiheda võistlusgraafiku tõttu askeldada ei oleks mõistlik. Juuni lõpus korraldasin vähemalt üle 10 aasta oma sünnipäeva koosviibimise koos sportlike tegevustega Pärnu Aerutamisbaasis ja juuli algusesse on planeeritud natukene ekstreemsem osavõtt Xdreamist. Kui sellised võimalused on kätte antud, siis tuleb need ka ära kasutada - ma loodan, et oma edaspidise karjääri jooksul ma enam selliseid aegu ei näe! When life gives you lemons, make lemonade!

"I Yam What I Yam" - Mr. Popeye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar