22. november 2011

6. päev Sevillas, treeningnädala lõpp

Täna sai alustatud oma treeningnädala viimast päeva väikese 6 km hommiku jooksuga, see kord ma õnneks ei eksinud ära, kuid pidin marsuuti vahetama, kuna siin linnas on ikka väga kahtlane kord. Osadel nädalapäevadel suletakse teatud tänavad, pannakse lihtsalt värav ette, no ajuvaba lihtsalt. Kunagi ei tea, mis teed mööda sa sihtkohta jõuad. Täna lõpetasin esimese trenni isegi varem, kui ÄSSAD, varemalt on mu ikka palju kauem läinud. Kerge hommikusöök söödud kohe netti, ikka Facebooki uuendusi vaatama ja pärast trenni 20 km sõitma. Trennis oli täna hea soe, panin küll pikkade käistega särgi selga, kuid asjatult. Päike paistis ja ikka hirmus palav oli. Samal ajal kui mina oma 20 km sõitsin, sõitsid Tarmo ja Kaarel 2x2000m ajale. Kaarli parim aeg oli vist 8:03 ja Tarmol 8:11. Õnneks täna õhtul mul trenni ei olnud, ega see ÄSSASID üldse kadedaks ei teinud, mkm. Sain siis täna samal ajal kui teised trenni tegid oma fotograafia oskusi testida, selgus, et olin selline paparazzi, et Tarmo ja Kaarel isegi ei märganud kui ma neist pilte tegin. Sain paar päris head pilti kah. Pärast Kaarli ja Tarmo õhtust vee trenni sain neile treenerit jõusaalis mängida. Hiljem käisime veel toidupoes ära, et väikest šokolaadi vms. endale lubada, pole ju ammu midagi head saanud :D. Mis veel toredam homme on meil vaba päev ja me lähme linna uurima, kui ilm on ilus.
Seniks aga Päikest sinna Eestimaa poole ka!

Ljoha oli liiga suur, et pildile mahtuda :D

Hetkel minu roheline

Nii, Tarmole siis 60 kordust


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar